Tervetuloa politiikkaan 2.0!

(system) #1

Tämä keskustelualue on tarkoitettu kaikille yhteisistä asioista kiinnostuneille suomalaisille. Tule kertomaan mikä on Suomessa pielessä ja mikä tarvitsee muutosta maailmassa. Tule olemaan samaa mieltä tai eri mieltä ja kutsu ystäväsikin mukaan!

(Anssi Rapo) #2

Tervehdys.“Sinisilmäisyys” on katoava kansanperinne Laitoin jäsen anomuksen ja tässä ollaan Sinisen tulevaisuuden jäsenenä. Ainoa puolueen nimi joka on runollinen. : ). Vaiko onko Sosiaalidemokraatit tai Keskusta kovin vertauskuvallisia,muista puhumattakaan. Siinä alun juuri. Uusi liikahdus antaa uudet mahdollisuudet toteuttaa. Arkiproosaa on kuultu jo hyvinkin tarpeeksi. Voin kertoa vakaumukseni ja hoitaa elämäni minulle kansan annetut tehtävät kunnialla. Voin laittaa rajat ,milloin minun tontilleni ei pystytetä naapurin antenneja. Kun me jokainen ymmärämme meidän oikeudet ja velvollisuudet. “Sinisilmäisyys” on katoavaa kansanperinnettä kun katsomme totuudella Siniseen tulevaisuuteen.

(Jouni Pirinen) #4

Katsoin Ylen aamutv:n tänä aamuna ja olin kyllä yllättynyt että kolmas varapuheenjohtaja oli siellä esiintymässä, mutta millä tavalla. Todella hieno esiintyminen ja asiallinen ja korrekti. Toi omaa asiaa hyvin esille, eikä syyllistynyt persujen mollaamiseen vaikka ehkä olisi ollut aihettakin. Tätä porukkaa äänestän… :slight_smile:

Katsoin tentin ja olin yllättynyt miten hienosti Tiina osasi vastailla toimittajan vaikeisiinkin ja tarkoituksella valittuihin kysymyksiin. Ero perussuomalaisiin saatiin hyvin esille ilman että tarvitsi käyttää karkeita sanoja.
Illalla on katsottava Terhon tentti vaikka uskonkin että Sampo osaa tuoda puolueen linjan kirkkaana esille.